Cuma, Mart 18, 2016

Zoeva Cocoa Blend Far Paleti İncelemesi

Yeniden merhaba!

Bugün sizlere bir süredir sabırsızlıkla yolunu gözlediğim Zoeva'nın en güzel ve en istenen far paletlerinden olan Cocoa Blend'i anlatacağım.
Zoeva; her zamanki gibi maalesef ülkemizde bulunmayan, uygun fiyatlı ve yüksek kaliteli bir marka. Fırça setleri de son zamanlarda oldukça popüler. Ben bu paleti instagram üzerinden "rosamistore" isimli hesaptan temin ettim. Tam da söylediği tarihte, sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Hatta şöyle söyleyeyim; kargom bugün öğlen saatlerinde bendeydi :) Daha taze taze gelmişken ve uzun zamandan beri fotoğraflarını görüp özellikle içerisinde çok merak ettiğim renkler olunca; daha fazla beklemeden bir inceleme yazısı yazmak istedim.



Ürün karton fakat şık bir ambalaj ile paketlenmiş. 



Palette ayna mevcut değil. Kılıfı gibi paletin kendisi de kartondan üretilmiş ve kapağı mıknatıslı bir sisteme sahip. Üstteki fotoğrafta gördüğünüz gibi henüz bir kere bile renklere dokunmadım :) Gelin şimdi paletteki renkleri inceleyelim. 


Bunlar üst sırada bulunan renkler. Soldan sağa doğru; Bitter Start, Sweeter End, Warm Notes, Subtle Blend, Beans are White. 


Kolumdaki görünüşleri de bu şekilde. 


Alt sıradaki farlar da; Pure Ganache, Subtitute For Love, Freshly Toasted, Infusion ve Delicate Acidity. 

Ben bu paleti ilk gördüğüm zaman en merak ettiğim renkler Warm Notes ve Freshly Toasted olmuştu. Sanırım palete vurulma sebebim de bu renkler oldu :) 
Bir süredir mat ve özellikle bordo tonları arayışındaydım fakat bu paletteki sedefli tonları o kadar çok sevdim ki. Favori renklerim; -tabi ki- Warm Notes, Subtle Blend, Pure Ganache, Substitute For Love ve Delicate Acidity (neredeyse paletteki tüm renkleri yazdım galiba :) ). 

Pigmentasyonları da efsane. Koluma uyguladıktan sonra parmaklarımda kalanlarla 2 kez daha uygulama yapılır sanırım :)


Yapıları yumuşacık, kremsi. Zaten almayı çok istiyordum, şimdi de iyi ki almışım diyorum. Siz de isterseniz "rosamistore" instagram hesabından temin edebilirsiniz.

Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. çok güzelmiş, warm notes rengine bayıldım, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. https://www.mellstore.com/index.php?route=product/search&search=Zoeva
    Bu adreste bulabilirsiniz ihtiyacı olan vardır diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil