Pazartesi, Mart 21, 2016

Too Faced Love Flush Allık Paleti İncelemesi

Selam! :)


Yukarıda bulunan fotoğraftan da görüldüğü üzere; bu yazıda tatlış mı tatlış bir ürün incelemesi var. Too Faced'in online satış sitesinde ne zaman baksam sold out olan bu ürün, sevgili "rosamistore" sayesinde artık benim de ellerimde. 
Allıkların en dikkat çeken özelliği, paketin üzerinde de belirtildiği gibi 16 saat kalıcı olmasıymış. Henüz 16 saat kalıcılığını deneyimleyemedim, çünkü bu yazıya kadar paletteki renklere elimi sürmeye kıyamadım her zamanki gibi :) Bulaşmaya karşı da dayanıklıymış ayrıca. 


Too Faced'in tüm ürünlerinde olduğu gibi bu da harika bir ambalaja sahip. Makyaj koleksiyonuma bu ürünü de ekleyebildiğim için gerçekten çok seviniyorum. 


Paket biraz uzun evet, çantada taşımaya pek elverişli değil ama bahsettiği gibi 16 saat kalıcıysa eğer ya da 16 saat olmasa da yeteri kadar kalıcıysa, yanımızda taşımaya da gerek kalmaz zaten. 


Her bir rengin ismi var tabi ki; Love Hangover, Baby Love, I Will Always Love You, How Deep is Your Love?, Justify My Love ve Your Love is King. 


Üstteki fotoğrafta görülen ilk 3 renk içerisinde minik ışıltılar barındırıyor. Alt fotoğrafta bulunan son 3 renk ise mat yapıya sahip. 


Bu fotoğrafta da güneş ışığında duruşlarını görebilirsiniz. 


Işıksız görünümleri de alttaki fotoğraftaki gibi. 


Allıkların yapıları yumuşacık ve çok pigmentli. Koluma sadece ufacık bir dokunuşla ve parmağımla aldığım renkler bu şekilde sonuç verdi. 

Siz de benim kadar beğendiniz değil mi? :) Almak isterseniz eğer instagram üzerinden "rosamistore" hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Hoşçakalın..

13 yorum:

  1. Ben de çok beğeniyorum. Ne kadar güzel bir tasarım değil mi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle tasarımları çookk güzel bakmaya doyamıyorum :)

      Sil
  2. Beautiful colors!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Marcela! :) Thanks for your comments and thank you for your visiting to my blog. I followed your blog and I liked soo much your posts. See you :) ♥

      Sil
    2. Thank you so much for your visit!!!
      I follow you!!!
      Have a good week!!! and keep in touch!!! :)))

      Sil
  3. Çok güzelmiş tasarımına bayıldım <3
    İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. renklerde, ambalaj tasarımıda çok güzel, iyi günlerde kullanın ;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bu palete bayıldım çok sirin de :) blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bu palete bayıldım çok sirin de :) blogunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, takip ettim hemen ben de öpüyorum :)

      Sil
  7. Boyutları küçük mü acaba??

    YanıtlaSil