Çarşamba, Mart 16, 2016

Too Faced Chocolate Bon Bons Far Paleti İncelemesi

Merhaba!

Bu yazımda sizlere Too Faced'in son olarak çıkarmış olduğu Peanut Butter and Jelly far paletinden bir önceki, Chocolate paletlerinden de 3. sü olan Bon Bons paleti anlatacağım. 
Too Faced markası yanlış hatırlamıyorsam 2014'ün ikinci yarısından sonra Sephora mağazalarında bulunan standlarını çekti. Son zamanlarda kozmetik dünyasına gösterilen aşırı ilgi ile ülkemizde bulunmayan Too Faced ve bazı diğer markalar (Tarte, Lorac,Anastasia Beverly Hills vs.) da tutku haline dönüştü. Too Faced'in neredeyse her ürününü çok beğeniyorum çünkü görsel olarak da gözlerimize hitap ediyorlar ve aşırı sevimliler. 
Bon Bons palet de antioksidan açısından zengin kakao ile üretilmiş ve kapağını açtığınızdan itibaren buram buram çikolata kokusu burnunuza geliyor. Açıkçası bu yazı için fotoğraflarını çekene kadar kıyamayıp sadece tek bir rengine dokunabilmiştim. 


Palet, paketin içerisinden 3 çeşit makyaj önerisinin bulunduğu kitapçık ile çıkıyor. 



İçerisinde 16 adet mat ve ışıltılı far var. Yoğunluk olarak kahverenginin açık ve koyu tonlarını içeren bir palet. İlk gördüğümde "bu pembeleri kullanmam heralde" desem de her rengine teker teker bayıldım. Pigmentleri için şöyle anlatabilirim; aşağıdaki fotoğrafta koluma swatchladıktan sonra parmaklarımda kalan renkleri göreceksiniz. 


Paleti ikiye bölerek renklerine bakalım..



Yukarıdan aşağıya doğru; Almond Truffle, Cashew Chew, Dark Truffle, Cotton Candy, Pecan Praline, Cafê Au Lait, Totally Fetch.



Sprinkles, Bordeaux, Early Grey, Molasses Chip, Mocha, Malted, Black Currant.


Palette bulunan Satin Sheets (üstteki) ve Divinity(alttaki) renklerini diğerlerinden ayrı olarak göstermek istedim. Bu renkler daha çok aydınlatıcı görevi görüyor. 
Satin Sheets'i kaş altına, göz pınarlarına, burun ve dudak üzerine, elmacık kemiğine uygulayabiliriz. Mat renkli farları bu renk ile karıştırıp, ışıltılı hale getirmek mümkün.
Divinity ise Satin Sheet'e göre daha kremsi ve daha mat yapıya sahip. Bunu da ışıltılı veya koyu olan renkleri yumuşatmak için ve yine kaş altını aydınlatmak için kullanmak mümkün.

Benim bu paletteki favori renklerim ise; Almond Truffle, Pecan Praline, Cafê Au Lait, Molasses Chip ve Mocha oldu. 

Bu paleti Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. Ayrıca Too Faced 17 Mart tarihinde aşağıda bulunan Sweet Peach isimli paleti çıkaracak. Umarım ki Sephora bu tatlış paleti de ülkemize getirir :)


2 yorum:

  1. Bon Bon paletini almayı çok istememiştim ama Peach olana hayran kaldım ben. Gelirse kesinlikle almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hiç aklımda yoktu almak ama dayanamadım :) umarım getirirler onu da ya çok kişiden talep var bence :)

      Sil