Çarşamba, Mart 09, 2016

ŞUBAT ALIŞVERİŞİM

Selam :)
Şubat ayı doğum günümün olduğu ay olunca, bunu bahane ederek aldım da aldım. " Aa kendime hediye olsun" diye diye bu bahane baya işime yaradı açıkçası. Aslında sadece "Şubat" demek yanlış olur, çünkü bir kısmı Mart ayının ilk günlerinde yaptığım alışverişi de içeriyor fakat ben onları da bu yazıya eklemek istedim :) Neler aldım hadi bakalım..

1) Makyaj Trendi 


Sorunsuz, hızlı kargo ve böyle pembiş bir paketle, güzel bir kart ile elime ulaştı aldıklarım.
Nars Laguna bronzer, Nars Audacious serisinden Anita ruj benim sipariş verdiklerim; Nars Bavaria tekli far hediye ve 3 adet benim seçmiş olduğum tester. Testerlar; Shiseido Ever Bloom parfüm, H2O+ Deep Sleep Recovery Serum, Make Up For Ever Waterproof Sensitive Eye Cleanser.



2) MAC 

Bu ay Mac'ten 4 adet ürün aldım. İkisi far, ikisi ruj.
Elca Cosmetic'i muhakkak duymuşsunuzdur, ben de uzun zamandır merak ediyordum ve Maslak'ta iş görüşmem vardı, çıkışında da Orjin Plaza'nın alt katında bulunan Elca Cosmetic'e gittim. Şansıma çok fazla seçenek yoktu, aslında çok fazla ürün vardı diyebilirim fakat hep en kullanılmayacak renklerde ürünler kalmıştı. Mesela Mac'te hiç ruj yoktu, lipgloss vardı. Bu aldığım farları da zar zor aralarından kurcalayarak buldum ve içlerinde en kullanılabilecek renkleri seçtiğimi düşünüyorum. Bobbi Brown, Clinique, Smashbox standları doluydu. İndirimli ürünün en fazla olduğu standlar ise Bobbi Brown ve Mac'ti.



Stone ruj için önce Akmerkez'deki Mac'e baktım, 2 ay sonraya gelebileceğini söylediler. Aynı gün şansıma İstiklal Caddesi'ndeki Mac'te buldum. Orada çalışan kız "var" diyince kıza "gerçekten var mı?" dedim o kadar yani :) Stone ve Please Me koleksiyona yeni katılanlar..


3) Sephora




Sephora'nın bu ay Black Card'a %20 indirimi oldu ve ben de bayadır aklımda olan ürünleri bu indirim ile değerlendirdim.

Too Faced'in saf çikolatadan yaptığı ve buram buram çikolata kokan Bon Bons far paleti
Urban Decay Naked serisinden bence en güzel palet olan Naked2 far paleti
Beauty Blender Original
Givenchy Noir Couture Volume Mascara
Sephora Vanilyalı Vücut Losyonu



Sephora'dan doğum günü hediyemi de aldım :)



4) Instagram Alışverişim "alalimguzelleselim"

Colourpop Likit Mat rujlar geniş renk skalası ve uygun fiyatı ile baya popüler biliyorsunuzdur. Ülkemizde olmaması bizi üzse de, instagramdan güvenebildiğimiz kişilerden temin edebilmemiz mümkün. Bu hesaplardan biri de alalimguzelleselim. Benim aldığım renkler Creeper ve Trap. 




Creeper



Trap 


5) Gratis

14 Şubat Sevgililer Günü sebebiyle Gratis'te tabiki de indirim oldu ama ben bu indirimi çok fazla birşey almadan atlatanlardanım. İhtiyacım olan birşey yoktu ve almak istediklerim ya indirimde değildi, ya da öncesinden almıştım zaten. 



Essence Stay Natural Kapatıcı, ikinci kez alıyorum ve çok memnunum.
Garnier çift etkili göz makyaj temizleyicisi, sevgili Görkem Karman'ın tavsiyesi üzerine aldım.
Wet'n Wild Coloricon Bronzer Your Reserve Cabana, Görkem Karman'ın tavsiyesi üzerine ve aydınlatıcı olarak kullanmak için aldım :)


Ve yeniden Görkem Karman tavsiyesi üzerine Dior Metropolis oje mudaili Flormar 453 Khaki Green.
Garnier Micellar makyaj temizleme suyunu çok seviyorum, ilk şişem bitmek üzere o yüzden yedekledim.
Son olarak da Emily 201 numara dudak kalemi, Wet'n Wild In The Flesh ve Mochalicious ruj.



Benim Şubat ayında aldıklarım bunlardı. Bol görselli ve biraz uzun bir post oldu, umarım severek okumuşsunuzdur :) Yorumlarınız ve sorularınız var ise bekliyorum. Hoşçakalın..

6 yorum:

  1. vav ne kadar özenli bir kutu hazırlamışlar, aldıklarının hepsi çok güzel güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. O kadar güzel şeyler almışsınız ki, okurken çok zevk aldım :) Hepsi çok güzel,güzel günlerde kullanın :)) Wet'n Wild ın aydınlatıcısını ben de Görkem Karman dan görüp merak etmiştim hafif doğal bir şeye benziyor tam benim aradığım gibi, yazısını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çoook sevindim ♥ Wetn Wild bronzer için en kısa zamanda yazı yazmaya çalışacağım, sen de güle güle kullan canım :)

      Sil
  3. çok güzel şeyler, güzel günlerde kullan. resmen keyif aldım bakarken ^^ Mac Please Me'nin detaylarını merak ettim özellikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook mutlu oldum çok teşekkür ederim :) ♥

      Sil