Çarşamba, Ocak 06, 2016

FIRÇA MI? SÜNGER Mİ? / Real Techniques FIRÇALAR & MUCİZE MAKYAJ SÜNGERİ

Herkese merhaba!




Ben bu yazıyı yazarken tam olarak şu anda saat 03:56. Gecelerimin gündüz, gündüzlerimin ise gece olduğu birkaç haftadan itibaren şu günlerde hissediyorum ki bu günlerimin sonuna doğru yaklaşmış bulunmaktayım. Çünkü yaklaşık 1.5 aydan beri iş başvurularında bulunuyordum ve yavaş yavaş görüşmelere gitmeye başlıyorum. Ki bu cuma günü çok iyi bir firma ile görüşmem var ve içimden bir ses nedense "olacak" diyor, bilemiyorum :)

O yüzden nasılsa gece uyumuyorum diyip bu yazıyı şimdiden hazırlamaya karar verdim. Perşembe günü görüşme sebebiyle İstanbul'a gideceğimden dolayı, çarşamba günüm hazırlıklarla geçecek ve siz bu yazıyı okurken ben bir takım telaşlar içinde olacağım.

Sanırım çok uzattım. Aslında bu yazının sade bir anlatımdan oluşmasını istiyorum ama uzun bir giriş yazısı hazırlamış oldum ve yazının devamının ne kadar sade olabileceğine şu an kendimi inandıramadım :)  Hadi gelin asıl konumuza geçelim..


Ben Make Up Forever'ın Ultra HD fondötenini kullanıyorum. Biliyorsunuz ki kendisi likit bir fondöten.



Real Techniques fırçalarını gerçekten çok seviyorum. Fondötenimi de bu fırçalardan ilk olarak üstte bulunan essential foundation brush ile uygulamaya başlamıştım. Sonuçtan da çok memnun kalmıştım fakat bir yandan da herkesin övdüğü, bende de fondöten uygulama konusunda daha profesyonel bir izlenim bırakan alttaki expert face brushı satın aldım.
İlk fırçama göre daha tombik, daha sık kıllı geldi. Ben fondötenimi sadece 1 ya da günün yoğunluğuna göre 2 pompa olarak uygularken, 1 pompayı elime sıkıp bu fırçaya aldıktan sonra baktım ki fırçanın belirli kısımlarına ulaşıyor ve yüzümde de kimi yere uygulanıyor kimi yere uygulanmıyor. Zaten günlük makyajda 1 pompa kullanıyorum, onu da fırça kılları arasında kaybediyorum, fırçadakini yüzüme uygulamaya çalışırken de sanki cildimin kuruluğu ortaya çıkıyor, makyaj öncesi kullandığım baz ya da nemlendiricimi etkiliyor.
Bilemiyorum, çoğu kişi memnunken bende fondöten uygulama konusunda böyle bir izlenim bıraktı. Fondöten dışında bir işlev için henüz kullanmadım ama kendisini başka görevlere atayacağım, başarısız bir fırça olduğunu düşünmüyorum.

Ben daha sonra essential foundation brusha geri döndüm. Arada Beauty Blender 'ın sitesine giriyorum, yılbaşı kampanyaları oluyor alsam mı almasam mı, bir sünger ne kadar başarılı olabilir ben fırçamdan da memnunum, çok da merak ediyorum derken Gratis'in yılbaşı indiriminden Real Techniques'in süngerini aldım. Adı Mucize Makyaj Süngeri (Miracle complexion sponge) olarak geçiyor.


Şu an bu fotoğrafta yeni yıkanmış ve bu yüzden şekil bozukluğu yaşayan bir sünger görüyorsunuz. Bu yazıyı bu gece hemen hazırlayayım diye açıkçası kurumasını bekleyemedim :)

Fırça mı? Sünger mi? sorusunun cevabına gelirsek eğer tereddüt etmeden sünger derim. Bu kadar pratik olacağını ve bu kadar doğal bir sonuç vereceğini gerçekten tahmin etmemiştim ama önyargılı davranmışım. "İşe başlarsam sabahın köründe nasıl hızlı makyaj yaparım" diye düşünürken hemen çözümünü de böylece bulmuş oldum. Sünger olduğu için evet malesef ürünü biraz emiyor ama pratikliğine karşı bu değer diye düşünüyorum. Fırça ile aman orası burası derken uyguladığım fondötenimi, sünger ile pıt pıt uygulamaya başladım.

Bu süngerin 3 bölümü var. Üstte bulunan düz kısım kontür, orta bombeli kısmı fondöten ve sivri kısmı ise kapatıcı için önerilmiş. Ben düz kısım ile fondöten, sivri kısım ile de kapatıcımı uyguluyorum.

Sizin de benim gibi tereddütleriniz varsa ve hiç denemediyseniz, denemenizi tavsiye ederim. Bu süngerim eskidiğinde yine aynısından alırım ya da Beauty Blender'ı da merak ediyorum onu da denemeyi düşünüyorum.
BB sünger 60 TL, Sephoralarda, Watsonsta, Douglasta ya da online olarak şuradan alabilirsiniz.
Tabi Real Techniques ona göre daha uygun fiyatlı 32 TL, Gratiste, Watsonsta, bazı Migroslarda ya da online olarak Kozmela'dan (hatta şu anda indirimde) almak isterseniz de şuraya tıklayabilirsiniz.
Ayrıca ek olarak Yves Rocher'ın de bir süngeri var ve hatta baya baya övülüyordu, BB süngerlere en yakın muadil olarak da kendisi gösteriliyordu fakat bir süreden beri mağazalarda bulunamıyormuş ve Ocak ayı sonunda yeniden satışına başlanacakmış bilgilerinize kızlar.

Gördüğünüz üzere pek kısa bir yazı olmadı :) Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur ve bir faydası olabilmiştir. Yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın...


6 yorum:

  1. süngeri bende çok merak ediyorum:) ilk fırsatta alıp denemek istiyorum ! bu arada bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım cnm bende bloğuma beklerim bloglaşalım :)) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) ben de takibe aldım blogumu beğendiğin için teşekkür ederim canım sevgiler :)

      Sil
  2. Expert brush severek kullandigim fircalarimdan biri buffing brushtan sonra. Neden boyle bir sorun yasadin acaba anlamadim ama sungerle daha mutluysan dahasi yok:)) blogunu takibe aliyorum banada beklerim.. bu arada umarim bekledigin is gorusmesi olumlu sonuçlanır..
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum herkes bu kadar memnunken :) ama tamamen hayatımdan çıkarmadım hala daha arada dönüp dönüp fondöten uygularken kullanıyorum kendisini :) görüşme güzel geçti yarın dil sınavına giricem onu da geçersem oldu bu iş :) güzel dileklerin için teşekkür ederim. Ben de takibe aldım bu arada takibin için de teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  3. Ben de süngerleri çok merak ediyordum geçen indirim döneminde Real Tech.'in süngerini aldım ve dediklerinize kesinlikle katılıyorum sünger inanılmaz bir şey tam istediğim sonucu veriyor:) Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum özenli bir kullanım gerektirdiği kesin,ne kadar gidecek onu da merak ediyorum ama kolay kolay vazgeçebileceğimi de zannetmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fırçaya göre çok daha pratik ama titiz bir kullanım gerektiriyor evet. Ben kullandıktan sonra ya da temizledikten sonra küflenmesinler diye ödüm kopuyor :) Umarım uzun süre giderler ama bu kolaylığa alıştıktan sonra da zaten bozulsalar bile yenisini gidip koşa koşa alırız sanırım :) ♥

      Sil