Perşembe, Aralık 17, 2015

NOTE KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

Selam!


Bugün sizlere 1 ay öncesinde yapmış olduğum alışverişimde aldıklarımdan bahsedeceğim.
Düğünden 2 gün sonra dış mekan çekimlerimiz vardı. 2. düğünümüz farklı bir şehirdeydi ve yanımda pembe tonlarında bir ruj yoktu. Bazı kuaförlerin "sade makyaj istiyorum" demenize rağmen sizi boya küpüne çevirmesi durumunu o gün yaşamamak için makyajımı kendim yapmak istedim. Sabah kuaföre girmeden önce alt katında bulunan bir mağazaya girdim. Birazdan fotoğraflarını göreceğiniz "brownie pink" ruju ve dörtlü far paletinden 4 numaralı olanı aldım.
Saçlarımı yaptırdıktan sonra, eve gelince de pembe tonlarında bir makyaj yaptım. Farın pigmentasyonu ve rujun rengi çok ama çok hoşuma gitti. Gün boyunca yapılan dış çekimden de makyajım hiçbir şekilde etkilenmedi. İlk defa Note ürünlerini kullandım ve sonuçtan da memnun kalınca ertesi gün yeniden aynı mağazaya, bu sefer annemle gittik :)

Dörtlü Far Paleti- 4 Numara


Paletteki beyaz renk haricinde diğer hepsini kullandım. Swatchleri aşağıdaki gibi..


Renkler hafif sedefli. Düğün makyajlarında olduğu gibi pırıl pırıl sim değil, gündelik olarak bile kullanabileceğiniz çok tatlı pırıltıları var.

Beşli Far Paleti- 104 Numara



Dörtlü paletin başarısına güvenip 2. gün gidip aldığım beşli paletteki renkler de pigmentasyon açısından oldukça başarılı ve renkler çok güzel. Nude ve mat bitişli renklerin popüler olduğu şu günlerde,hafif ışıltılı olan paletteki renkler de mat&nude tonlarla karıştırılarak kullanılabilir.



Şunu da belirtmek isterim; farlar tozutma yapmıyor.

Kalem Far- Purple 5 Numara


Testerını bileğime uyguladığımda tek kelime ile bayıldığım bir rengi var. Tereddütsüz aldım yani o kadar hoşuma gitti. Rengi de oldukça kalıcı, bu swatchi makyaj temizleme mendiliyle elimden biraz zor çıkardım.


Gelelim rujlarına.. Hatırladığım kadarıyla 3 seri var, mat, rich colour ve bir de uzun süre kalıcı seri olması lazım gerçekten net hatırlayamıyorum. Ben de bulunan 3 adet ruj Rich Colour serisine ait.

İlki kalem farıma uyum sağlasın diye aldığım ve rengini çok beğendiğim Black Violet- 24 Numara..


Dış çekimde kullandığım rujum Brownie Pink-8 Numara



Bize yardımcı olan kız Elçin Sangu'dan dolayı bu tonların çok popüler olduğunu söyledi, gerçi gösterdiği renk beyaz tenliler içindi bence ve kendime yakıştıramadığım için ben daha pembemsi tonlarda olanını aldım. Bronzed Pink-9 Numara



Brownie Pink rengi gün boyunca tazeleme gereği duymamıştım,Black Violet rengini bir akşam dışarı çıktığımda kullanmıştım, dışarda da hiç aynaya bakma gereği duymadım, koyu renk nasılsa hemen çıkmaz düşüncesiyle. Eve geldiğimde aynaya bakınca da dedim ki "hmm tazelemek gerekiyormuş" :)

Note ürünlerinden siz memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın..

5 yorum:

  1. Ben de daha hiç note ürünlerinden kullanmadım. Yalnız gidip alsam muhtemelen senin aldıklarını alıp çıkardım. Bayıldım tonlarına. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimizin aynı olmasına sevindim :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben de 104 nolu far paletini, brownie pink ruju severek, purple kalem farı bayılarak kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note'un en en güzel ürünleri bunlar sanırım ♥:)

      Sil
  3. paleti çok beğendim :)

    YanıtlaSil