Cuma, Kasım 27, 2015

FLORMAR BRUSH CLEANSER (FIRÇA TEMİZLEYİCİ)

Selam!

En son düğün hazırlığı yaparken bırakmışım buraları ve 1 ay olmuş. Artık evliyim evet ve bu zamana kadar gördüğüm/duyduğum tüm düğünler içerisinde en güzel düğün bizimkisi oldu, bu kadar da iddialıyım :) O kadar çok eğlendik ve içimize sindi ki.. Çok güzel bir düğün için illa aylar öncesinden değil, 20 gün kala da hazırlık yapılabildiğinin kanıtı ben oldum :)

Sizlere Flormar'ın yeni sayılabilecek bir ürününden bahsetmek istiyorum: BRUSH CLEANSER yani FIRÇA TEMİZLEME SUYU.


Ben Flormar'ın kendi mağazasından aldım, 9.90 gibi uygun fiyatlı bir ürün. Online olarak ise kendisine şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Şimdi gelelim ürün nasıl birşey, işe yarar mı, gerek var mı sorularını cevaplamaya.


Ürün 200 ml.
Aslında benim hayalim şöyle pamuğa döküp fırçaya uygulamaya başlayınca 2 dakikada pırıl pırıl temizleyen, fırçayı çok ıslatmayan, uygulama bittikten sonra da başka hiçbir işlem gerektirmeden direkt olarak fırçalarımı kullanmayı sağlayan bir fırça temizleyicisi idi. Fakat kullanmadan önce ürünün arkasını okuduğumda, fırçaları bu ürünü uyguladıktan sonra bir de ılık su ile yıkamamız gerektiğini gördüm ve açıkçası hayal kırıklığı yaşadım.


Hiç acil durumluk bir ürün olarak gelmedi. Mac'in brush cleanserını kullanmadım fakat, ürün kullanımından sonra fırçanın yıkanmadığını birkaç blogta görmüştüm.

Neyse dedim. Başladım kullanmaya. Aslında fiyat/performans açısından fena değil. Aşağıda adım adım uygulamamı görebilirsiniz. Pamuğa biraz fazla dökmek ve bunu sık sık yinelemek gerekiyor.

Kokusu yoğun. Fırçalarımda şu ana kadar dökülme gözlemlemedim.


Bu uygulamayı her zaman yapar mıyım bilemiyorum ama bu işlemin de sonunda fırça ıslanacağı için direkt olarak bir şampuan ile köpükleye köpükleye yıkamak daha içime sinen bir durum.
Gerek var mı? kısmına gelir isek, sağlıklı makyaj yapabilmek açısından gerekli olan fırça temizliği için Mac'in Brush Cleanser'ı (yanlış hatırlamıyorsam 40 TL civarıydı) yerine uygun fiyatlı ürün bakımından idare edici bir ürün sayılabilir.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder