Cuma, Kasım 27, 2015

Real Techniques TRAVEL ESSENTIALS

Yeniden selam!

Arka arkaya 2 adet post yayınlamamın sebebi buraları ne kadar çok özlediğimin göstergesidir :)



Real Techniques fırçalarının güzelliğini duymayan kalmamıştır sanırsam?


Pixiwoo kardeşler vs. diye başlayan övgü dolu geleneksel lafları geçmek istiyorum. RT fırçalarını gerçekten çok merak ediyor ve kendilerine sahip olmayı da çok istiyordum. O site, şu blog falan dolaşırken set hakkında, daha doğrusu fırçalar hakkında hiçbir olumsuz yoruma rastlamayınca içime sine sine siparişimi verdim. Ben bu seti Kozmela'dan sorunsuz bir şekilde aldım ve kargom çok kısa bir sürede bana ulaştı. İncelemek/satın almak için şuraya tıklayabilirsiniz.

En hoşuma giden kısmı ise çantasıyla beraber gelecek olmasıydı. Diğer fırçalarımla da kullanabilirdim. Kullanıyorum da, ve gerçekten çok memnunum. Çanta aynı zamanda stand şeklini alabiliyor.


Şimdi gelin sette bulunan fırçaları teker teker inceleyelim..

Multi Task Brush: Kendisi çok amaçlı bir fırça. Pudra, bronzer ve allık için kullanılabilir fakat ben bronzer dışında diğer ikisi için kullandım ve sonuçtan çok memnun kaldım. Tüyleri yumuş yumuş, rengi pembe ve çok tatlı. Temizlemesi de oldukça kolay. Şampuan ile ılık suda avucumun içinde nazikçe köpürterek temizliğini yapıyorum.

Essential Foundation Brush: Likit fondöten ve kapatıcılar için uygun bir fırça. 1 aydır likit fondöten (Make Up For Ever Ultra HD) için kullanıyorum ve yüzümde hiçbir şekilde kıl izi bırakmadan fondötenin cuk diye yüzüme oturmasını sağlıyor. Kapatıcı için hiç kullanmadım. Fakat şöyle bir durum var, dün gece Kozmela'dan yine çok merak ettiğim Expert Face Brush'ı satın aldım. Geldiği zaman fondöteni o fırçayla deneyip, bu fırça ile de kapatıcıya geçiş yapmayı planlıyorum.

Domed Shadow Brush: Setteki son fırça gölgelendirme için. Tasarımı çok hoşuma gidiyor. Açık renkli far ile koyu renkli farımı göz kapağımın katlanma kısmında bu fırça ile birbirine karıştırıyorum ve çok güzel bir geçiş sağlıyor. Benim gözler çukur, eskiden söylenirdim "o kadar makyaj yapıyorum ama gözümü açınca birşey belli olmuyor" diye, bu fırça ile söylenmelerim son buldu. Gün içinde ayna karşısına geçip geçip bakınca yüzümde bir gülümseme oluşuyor arkadaşlar.

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder