Cumartesi, Ekim 24, 2015

COUNTDOWN

Tam 20 gün sonra düğünüm var ve ben hiçbir şekilde hazır değilim desem?
Durup düşünüyorum bazen, niye normal insanlar gibi 1 yıl önceden düğün salonu bakmalar, 5-6 ay önceden herşeyin hazır olması vb. gibi normal durumları ben de yaşayamıyorum diye..
Allahtan 3 ay kala düğün salonu işini halledebildik. Ve bence öpüp başa koyulmalık bir insanım, ne salon salon dolaşıp kararsızlık yaşadım, ne de dükkan dükkan dolaşıp gelinlik aradım. İlk gittiğimiz düğün salonunu beğendim, kararımız o olmasına rağmen hadi yine de bir asıl aklımızda olana bakalım dedik, ikinci seçeneğe de baktık fakat ikinci seçenek, ilk salonu tutmamız gerektiği konusunda emin olmamızı sağladı. Bize uygun olan tek bir tarih vardı ama o da başkasına opsiyonluydu, onlardan 1 gün içerisinde haber bekleniyordu. Ben ümidi kesmişken ertesi gün aradılar ve sözleşmeyi yapmak için çağırdılar.
Salon sözleşmesini yaptıktan sonra çıktık gelinlik baktık. İlk mağazada 3 tane deneyip ilk denediğimde karar vermiş gibi oldum. İkinci mağazada bir gelinlik denedim ve "tamam, işte bu" dedim. Hangi ayakkabıyı istediğim de 2 sene öncesinden zaten belliydi; Studio Rain 'in pembe fiyonklu ayakkabılarından siparişimi verdim.
Salon tamam, gelinlik&ayakkabı tamam. Yapılacaklar listesi upuzun, bir kenarda duruyor.
Bence benimki de farklı bir deneyim. Hangi blogda okusam, kimde görsem herkesde aylar öncesinden hazırlıklar, kalem kalem planlamalar falan, o kadar da ince düşünmemek lazım bence. Bir de benden görürsünüz 20 gün kala nasıl hazırlanılır, daha doğrusu hazırlanılabilir mi diye :)
Heyecandan değil, o güne kadar umarım panikten ölmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder